torsdag 11 februari 2010

God morgon.

Jag har panik, tänk om han kommer när som helst. Man hinner inte förbereda kroppen på att idag ska du föda. Han är beräknad om 7 veckor men man vet aldrig. Men det kommer bli bra sen när jag ser min prins :) kommer vara den lyckligaste dagen i mitt liv. Det är bara synd att mormor inte finns kvar och att hon får dela glädjen med oss. Men jag vet att hon kommer vara glad vart hon en är. Livet är orättvis men det går tyvärr ingenting att göra åt. Jag har mycket minnen från henne, Barnvagnen är betald av hennes pengar den har hon och morfar köpt till mig. Jag ska berätta mycket om mormor till min prins så han vet vilken underbar mormor jag faktist hade.

Jag ska försöka få tag i Jenni det är nog dax att ses ett tag idag, vi ses aldrig. Bara hon ska vara hemma, men det ska jag ta reda på ska skicka iväg ett sms snart.

Nu blir det frukost :) Chauuu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Do it now!