fredag 12 februari 2010

Väntar :)

Nu sitter jag här och väntar på samtal av Agapi, hon ska komma förbi i kväll. Vi ska hyra film och så. Självklart ska hennes hund med haha. Nej han är så söt hahaha.

Idag har jag vart i handen på ett möte sen efter de åt jag och Amor lunch på café Paus. Vi shoppa även lite aker till hemmet, ny duschslang med massage i love it! Den förra gav så hård stråle. Man fick typ huvudvärk, var som högtryckstvätt hahahah. Jag vill bara få tapeserat och slipat golv sen är jag nöjd. Snart är det dax att skruva ihop Bebes säng. För man vet aldrig när det är dax. Alla tycker min mage har sjunkt och det är väl ett tecken på att han vill komma ut snart. Jag tror han kommer i mars, slutet av mars. Men det är svårt att säga. Kanske tidigare eller senare. Men jag vill ha han nu. När jag ser bilder på alal som fått sina små bebisar vill jag också ha min. Längtar verkligen.


I morgon ska jag och mamma åka till handen först, sen ska morfar hämta oss där sen ska vi åka till mormors grav. Ska bli trevligt, skönt att komma dit och tända ett ljus och bara stå och prata en stund. Det ser jag fram emot.

Nej nu ska jag gå handla lite i centrum till vår film kväll.

Chauuu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Do it now!